نرم افزارهای حوزه بازرگانی

نرم افزارهای بازرگانی

نرم افزارهای حوزه بازرگانی نوین کاردان به عنوان نرم افزاری جامع، راهکاری مناسب برای کنترل و پشتیبانی عملیات واحد بازرگانی، ثبت کامل اطلاعات و گزارش دهی حرفه‌ای آنها به سازمان می‌باشد.
این نرم افزار براساس سالها تجربه در تیم طراحی و توسعه نوین کاردان، به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده است که می تواند مدلهای مختلف خرید و فروش کالا و خدمات را در حوزه بازرگانی پیاده سازی نماید.
این مجموعه ترکیبی از مهمترین عناصر تشکیل دهنده همچون نرم افزار فروش و سفارشات، خرید و تدارکات، مدیریت توزیع و پخش، مدیریت ارتباط با مشتری و … می‌باشد.

نرم افزار فروش و سفارشات :

در شرکت های مختلف در واحد بازرگانی، انواع روالهای درخواست و سفارش و تحویل کالا وجود دارد. حتی ممکن است در یک شرکت از چند روال برای تحویل کالاهای مختلف استفاده شود. از این رو انواع روال های فروش در سیستم فروش نوین کاردان پوشش داده شده است.
همچنین این امکان وجود دارد که با انجام عملیات فروش، ارتباط با سیستم حسابداری و رسید انبار بصورت اتوماتیک تنظیم شود.

نرم افزار خرید و تدارکات :

نرم افزار خرید و تدارکات نوین کاردان ، به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده است که می توان عملیات فاکتورهای خرید و برگشت از خرید را ثبت کرد. و این قابلیت را دارد که اطلاعات تدارکات بصورت درخواست خرید کالا و سفارش خرید کالا در این سیستم ثبت گردد.
گزارش گیری گردش حساب براساس همه دوره های مالی و گزارش درآمد و هزینه به تفکیک انواع عوامل و امکان دسترسی به گزارش دفتر از امکانات گزارشات خرید نیز می‌باشد.
همچنین این امکان وجود دارد که با انجام عملیات خرید ، ارتباط با سیستم حسابداری و رسید انبار بصورت اتوماتیک تنظیم شود.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) :

حوزه استفاده از نرم افزار CRM تنها در شرکت‌های تجاری و بازرگانی نیست بلکه شرکت‌های دولتی جهت افزایش رضایت اجتماعی و موسسات پژوهشی و فرهنگی جهت ارتباط مستمر با مخاطبان خود استفاده از دانش مشتریان و مخاطبان در جهت ارتقاء محصولاتشان از CRM استفاده می‌کنند.
مدیریت ارتباط با مشتری یکی از ابزارهای مهم هوش سازمانی است که باعث افزایش بهره‌وری سازمان می‌شود. سازمان‌ها با استفاده از CRM می‌توانند چرخش فروش را کوتاه‌تر و وفاداری خریدار را بیشتر و درآمد را افزایش دهند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند.

مدیریت توزیع و پخش مویرگی :

فرآیند فروش و پخش همراه با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد عملیات روزانه‌ از جمله چالش‌هایی است که شرکت‌های پخش با آن مواجه هستند و برای پاسخ‌گویی مناسب و به‌موقع، نیازمند افزایش دقت و کارایی هستند.
سیستم پخش نوین کاردان در کنار ماژول‌های انبار ، فروش ، دریافت و پرداخت و دفتر کل نیازمندی‌های این کسب‌وکارها را به‌خوبی پاسخ می‌دهد و با انعطاف‌پذیری بالا، امکان پاسخ‌گویی به پیچیدگی‌های فرآیندهای فروش مویرگی را فراهم کرده است.

فهرست