اتوماسیون اداری نوین کاردان، ابزاری کاربردی است که برای مدیریت مکاتبات، گردش کارها و مستندات در سازمانها و شرکتها استفاده میشود. این نرم افزار با تمام پرسنل ستادی و عملیاتی سازمان در ارتباط میباشد و استفاده از یک نرم افزار ساده، جامع و کاربرپسند برای موفقیت اتوماسیون اداری در سازمان بسیار مهم است.
نرم افزار اتوماسیون اداری نوین کاردان، با ارائه یک کارتابل تحت وب ساده و حرفه ای، دستیار الکترونیکی مدیران و پرسنل سازمان بوده و می تواند امور رسمی و غیر رسمی سازمانی را مدیریت نماید.
برخی از این امور عبارتند از:
انجام مکاتبات رسمی با شرکتها و سازمانهای بیرونی از طریق نرم افزار دبیرخانه و ارسال/دریافت نامه، فکس، ایمیل. گردش مکاتبات، نامه ها، کارها و فرمهای سازمانی در کارتابلها براساس ارجاعات یا فرآیندهای خودکار.
امور سازمانی پرسنل از قبیل مدیریت جلسات، قرارها، مدیریت کارها، دفترچه تلفن، پیامها، گزارش کار.
نرم افزارهای حوزه اتوماسیون اداری

نگهداری حجم انبوه و رو به افزایش اسناد، مدارک و پرونده ها یکی از چالش های بزرگ در سازمان ها و ادارات است. از طرف دیگر، اطلاعات که عمدتا به شکلی دیجیتالی نگهداری می شوند، ابعاد مشکل یاد شده را فراتر از حدی میبرند که دیگر مشکل بتوان با روشهای ناکارآمد سنتی بر آن غلبه یافت.
نرم افزار مدیریت اسناد و نامه های اداری نوین کاردان، با توجه به ویژگیها و امکانات آن در شاخههای کاربردی متنوع از جمله تعریف انواع اسناد و فرم های سازمانی، مدیریت چرخه تولید، تایید و نگهداری سوابق، فرم های اداری در گردش و بایگانی اسناد، تعریف ساختار آرشیو اسناد، تعیین کلاسه بندی، ابزارهای ورود انبوه ، روشهای اتوماتیک تبدیل اسناد فیزیکی به اسناد الکترونیک، امکانات جستجو و گزارش گیری و راکد کردن اتوماتیک اسناد بر اساس طول عمر مشخص شده و … ارائه می گردد.
کلیه نرم افزارهای مرتبط نظیر نرم افزار مالی و منابع انسانی می توانند گزارشهای خود را به کارتابل مدیران در سیستم اتوماسیون اداری ارسال نمایند. همچنین با استفاده از کارتابل الکترونیک نوین کاردان، انواع فرآیندهای سازمانی را به انجام برسانند.
طراحی نرم افزار نوین کاردان به گونهای است که محیط آن بسیار ساده، منعطف با فرایند کاری هر سازمان و کاربردی است.
